Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace dětí se specifickými potřebami do plavecké výuky v okrese Louny
Seifertová, Klára ; Peslová, Eva (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Integrace dětí se specifickými potřebami do plavecké výuky v okrese Louny Cíle: Cílem práce je analyzovat současný stav integrace dětí se specifickými potřebami do hodin plavecké výuky v plaveckých školách v okrese Louny. Metody: V teoretické části práce byla použita metoda rešerše literárních pramenů z oblasti osob se specifickými potřebami, integrace a plavecké výuky. Výzkum byl prováděn metodou dotazování, formou ankety. Metoda analýzy byla využita při třídění získaných informací, metoda syntézy při jejich shrnutí. Výsledky: Integrace žáků se specifickými potřebami do hodin plavecké výuky v okrese Louny je možna. Do plavecké výuky jsou zařazeny děti s mentálním a tělesným postižením. Zároveň se těmto dětem nabízí možnost využívat hodiny plavecké výuky zřízené speciálně pro ně. Toto však nabízí pouze jedna ze tří plaveckých škol. Klíčová slova: Osoby se specifickými potřebami, integrace, plavecká výuka
Verbální projevy studentů UK FTVS v roli učitele v rámci předmětu Teorie a základy didaktiky plavání
Caletková, Romana ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Fialová, Ludmila (oponent)
Title: Verbal expressions of students UK FTVS in the role of teacher within the subject Theory and Basics of Swimming Didactics Objectives: The aim of the thesis is to evaluate the verbal level of students of 2nd year of UK FTVS in the role of swimming teacher in the didactic outputs of the subject Theory and Basics of Swimming Didactics through the agency of analysis of the audio recording in duration of 15 minutes. The persons with higher pedagogical practice in swimming lessons were compared with persons with basic swimming education. Methods: The research focused on the analysis of verbal expression of swimming teacher. For data collection we used participating observation and analysis of audio recordings. The transcription method allowed recording the occurrence of the linguistic and paralinguistic aspects of verbal expression. The frequency of phenomena was observed on individual participants and groups of students with different levels of swimming education and practice. Comparisons between groups were performed using average values and expressed as a percentages in graphs. Results: The verbal expressions of the students did not go without serious verbal offences. The filler words were dominant factor, which occurrence was considerable for all participants without irrespective of achieved...
Verbální projevy studentů UK FTVS v roli učitele v rámci předmětu Teorie a základy didaktiky plavání
Caletková, Romana ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Fialová, Ludmila (oponent)
Název práce: Verbální projevy studentů UK FTVS v roli učitele v rámci předmětu Teorie a základy didaktiky plavání Cíl práce: Cílem práce je posouzení verbální úrovně studentů 2. ročníku UK FTVS v roli učitele plavání v didaktických výstupech předmětu Teorie a základy didaktiky plavání, prostřednictvím analýzy audio-záznamu v délce trvání 15 minut. Srovnávány byly osoby s vyšší pedagogickou praxí v plavecké výuce s osobami se základním plaveckým vzděláním. Metoda: Výzkum je zaměřen na analýzu verbálního projevu učitele plavání. Pro sběr dat jsme aplikovali zúčastněné pozorování a analýzu audio-záznamů. Metoda transkripce umožnila zaznamenat výskyt sledovaných lingvistických a paralingvistických aspektů verbálného projevu. Četnost výskytu jevů byla sledována u dílčích participantů i u skupin studentů s různou mírou plaveckého vzdělání a praxe. Srovnání mezi skupinami bylo provedeno prostřednictvím průměrných hodnot a procentuálně zaneseno do grafů. Výsledky: Verbální projevy studentů se neobešly bez závažnějších slovních prohřešků. Dominantním faktorem byla plevelná slova, jejichž výskyt byl velmi značný u všech probandů bez ohledu na dosažené zkušenosti v oblasti plavání. Analýzou výsledků jsme došli k závěru, že studenti, kteří své základní plavecké vědomosti rozšířili o doplňující výuku katedry...
Verbální projev učitele plavání
Šilerová, Martina ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název: Verbální projev učitele plavání Cíle: Cílem práce je evaluace kvality verbálních projevů instruktorů plavání, kteří mají rozdílné zkušenosti, znalosti, kvalifikace a rozsah praxe v plavecké výuce. Metody: Pro evaluaci projevu bylo využito metody nezúčastněného pozorování probandů, dotazování a následné detailní transkripce audiozáznamů pro přesné zpracování výsledků. Výsledky analýzy řečového projevu byly prezentovány v grafech. Výsledky: Hodnocení výsledků bylo zaměřeno na lingvistické aspekty řeči. Jedná se o nespisovné výrazy a gramaticky nekorektní vyjádření, nadbytečné výrazy, neodborné vyjádření a slang a odborné výrazy. Dále na obsahovou formu verbálního projevu z hlediska poskytování zpětné vazby, způsob pojetí verbálního projevu prostřednictvím typologie pedagogů. Rozdíly v kvalitě projevu na základě sledovaných aspektů jednotlivých probandů byly patrné. Metody, které byly aplikovány pro objektivizaci kvality projevu jsou vhodné pro analýzu verbálního projevu učitele plavání. Klíčová slova: plavecká výuka, děti, verbální komunikace, didaktická kompetence
Integrace dětí se specifickými potřebami do plavecké výuky v okrese Louny
Seifertová, Klára ; Peslová, Eva (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Integrace dětí se specifickými potřebami do plavecké výuky v okrese Louny Cíle: Cílem práce je analyzovat současný stav integrace dětí se specifickými potřebami do hodin plavecké výuky v plaveckých školách v okrese Louny. Metody: V teoretické části práce byla použita metoda rešerše literárních pramenů z oblasti osob se specifickými potřebami, integrace a plavecké výuky. Výzkum byl prováděn metodou dotazování, formou ankety. Metoda analýzy byla využita při třídění získaných informací, metoda syntézy při jejich shrnutí. Výsledky: Integrace žáků se specifickými potřebami do hodin plavecké výuky v okrese Louny je možna. Do plavecké výuky jsou zařazeny děti s mentálním a tělesným postižením. Zároveň se těmto dětem nabízí možnost využívat hodiny plavecké výuky zřízené speciálně pro ně. Toto však nabízí pouze jedna ze tří plaveckých škol. Klíčová slova: Osoby se specifickými potřebami, integrace, plavecká výuka
Plavecká výuka dětí předškolního věku
Danešová, Michaela ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Cílem práce je ukázat tápajícím rodičům stanoviska, kterých by se měli držet při výběru plaveckého centra pro své děti. Zaměřujeme se na podmínky, ve kterých plavecká výuka dětí předškolního věku probíhá, co ji ovlivňuje a jak nejlépe vybrat plavecký kurz. Dotazníkovou formou zjišťujeme názory odborníků, které později porovnáme s dotazníky zaměstnanců plaveckých center.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.